[OT] Nikon D5000 + 18-55 VR ?

j.Krajinka@seznam.cz j.Krajinka@seznam.cz
Neděle Červenec 12 14:12:37 CEST 2009

Proc ne, tazatel neni rozpoctovka tudiz nema rozpocet, kdyz neco chce musi sahnout do kesene a hezky vytahnou penizky :-)
Ale vazne, pred par lety jsem sahl po Sony F828, prave z duvodu nemuset utracet za objektivy ani moc premyslet co sebou kam tahat, zkratka jsem koupil solidni fotak , s rozumnou manipulovatelnosti a naprosto spickovym ovladanim pri focenï u zeme nebo nad hlavou. I kdyz ma F828 spoustu teoretickych i praktickych vad a omezeni, musim rici, ze "posuvne" telo je neco co si nemuzu vynachvalit.
Uz jsem to sem psal, ale pro upolnost, u F828 narazim na problemy s
- rychlosti ostreni u rychlych deju ,
- u marka bych uvital moznost jit na mensi detail
- pri foceni ptaku bych uvital delsi objektiv
- pri foceni v noci ci za spatnych svetelnych pdminek to proste bez stativu nejde pac to moc sumi
- nevim zda to neni fotografem, ale ve srovnani s DSR od Canonu mi prijde, ze ma vse ostatni horsi barvy.

Co fotim, to je prave ten problem tak truchu vse :-)
- kasika rodina + pamatky poruznu na dovolenych a na cestach
- technica fotografie, ruzne detaily a dokumentace
- praky a letadla, zde by to chctelo poradne tele-
- brouky
- kocky
- krajinky
- cokoliv vas napadne :-)

Apropo Nikon AF-S 70-200 2.8G ED IF VR Zoom by me vysel asi na 31000 Kc :-)

Jirka

>mozna nez tyhle reci by bylo lepsi kdyby tazatel napsal kolik ma
rozpocet a co s tim chce fotit - mozna z toho vyjde, ze ani DSLR
nepotrebuje nebo neni ochotnej pouzivat - treba proto ze samotna
70-200/2.8 vazi 1.4kg plus cca 500-800g telo a 300g blesk a tohle kdyz
bude nest na krku hodinu tak si bude nadavat proc si nekoupil nejaky
mene svetelny a presto kvalitni objektiv

RV