OT: nanaseni anhydritu pri podlahovem topeni

Stanislav Šmejkal smejkal@smejkal.com
Sobota Červenec 11 12:31:19 CEST 2009

Miroslav Draxal napsal(a):
> Dobry den
>  na ty zony pozor, stejna vyska naliti snad ani nejde idelat. pouziva se
> na to takova finta. ten pruch na tep. diletace se serizne  ( ne u steny
> ) caa  o 1cm niz, nez bude pozadovana vyska liti anhydritu. zaleje se
> vse, povrch je vsude stejne vysoky a postupem casu si v tech mistech sam
> praskne, nebo se to rozrizne rozbruskou.  Na  vlastni oci jsem se setkal
> se dvema mistnostma, kde rozdil vysek podlahy ve stavebnim otvoru pro
> dvere byl 9mm. je to extrem ale i to se muže stat. potom to brousit, to
> je asi porod. MIRA

Kdyz mi delali podlahy, s vyskou meli lehce problemy, mam na jednom miste u
kanclu 1 cm schudek. Ale je fakt, ze tam, kde udelali rozdilnou vysku zamerne
(ve spajzu nebyla podlahovka, tak tam nepocitali s dlazbou :-), tak to brousili
dve dopoledne (2,5 m2).

Standa