Mereniparametrustejnosmernehomotoru

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Čtvrtek Červenec 9 22:20:40 CEST 2009

Modelarske motory, predevsim ty BLDC, maji ten parametr Bomega udavany
take jako kV - tedy jako otacky/min na V.
Snadno se z toho da orientacne urcit kolik bude motor tocit pri jakem
napeti.

Radek Vicek

__________ Informace od ESET Smart Security, verze databaze 4229 (20090709) __________

http://www.eset.cz