slysitelnost CB na 692km

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Čtvrtek Červenec 9 11:05:43 CEST 2009

Zdravím,
  CB do toho spadá.
  Běžně v ČR lze na 27MHz slyšet Italy, Španěly a jinou jižní havěť, takže
by neměl být problém, aby to bylo slyšet i obráceně :-). Je to ale celkem
vzácné a nadto je pravděpodobné, že dotyčný člověk z Prahy používá "cihlu",
tj. nepovolený koncový stupeň. Pak už by se tomu opravdu dalo celkem věřit.
  Zdraví Pavel Troller