Reklamace spalene zarivky
Petr Zahradnik
clexpert@clexpert.cz
Úterý Červenec 7 22:56:03 CEST 2009
Puvodni zprava ze dne 7.7.2009 od Ondrej:
> No proto vám ve slušných prodejných zářivku otestují nebo tam mají
> samoobslužný tester. Na což se asi i odvolají při reklamaci.
Kdyz si koupis vysavac, ktery funguje a je predveden, tak to
neznamena, ze ho tam nemuzes jit za tyden, za pul roku, za rok, za dva
roky reklamovat... Navic, pokud se vyskytne vada v prvnich 6 mesicich,
pohlizi se na ni, jako by existovala jiz v dobe prodeje. Se vsemi
dusledky, s pravem na vymenu zbozi za nove, s moznosti odstoupeni od
kupni smlouvy apod.
Petr Zahradnik, pocitacovy expert
==========================================================
Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
telefon: 475 501 627, mobil: 602 409 601, fax: 475 511 338
web: http://www.clexpert.cz, e-mail: clexpert@clexpert.cz
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz
==========================================================
Další informace o konferenci Hw-list