Re: CPLD stale v tom plavu :-)

j.Krajinka@seznam.cz j.Krajinka@seznam.cz
Úterý Červenec 7 10:38:51 CEST 2009

S CPLD si hraju cca mesic teda, celkem tak 3-4 hodiny, ale rozprostreny v case 1 mesice, za tu dobu jsme uz narazil na tri veci na ktere CPLD nejsou vhodne.
Vyuziti vnitrniho hradla v obvodu hodin s krystalem.
Zpozdovani signalu seriovym razenim hradel.
A ted mi tu je naznacovano, ze cituji High-Performance CPLD 5ns nezvladne to co 74HC86 za 4Kc :-)

Ale vazne, je mi nekdo schopen rici respektive jak a kde zjistim (teda krome toho ze to zkusim na realnem hw) jaka je podrobnejsi casova analyza jednoho jedineho hradla XOR realizovana v rekneme XL9536 7ns, pokud bych toto chtel pouzit jako fazovy detektor?

Ma tu nejake opticke meridlo realizovane na standartni TTL rady 74HC , diky nemoznosti pouzit vyssi frekvence to je relativne slozite cca 10-15IC nicmene na konci na 74HC86 bez problemu registrujeme posuny o 200ps. Videl jsem cosi podobneho realizovaneho na nejakem malem Lattice a rad bych udelal novejsi verzi na CPLD bud XL9500 nebo Cooll RunnerII, nicmene je celkem k nicemu pokud budu mit diky CPLD vyssi pracovni frekvenci, budu moci presne pocitak pocty pulsu, kdyz defakt to nejdulezitejsi a to zaverecky fazovy detektor bude mit horsi rozliseni nez ten staricky 74HC86, jasne mohl bych vedle posadit 74LVC86, ale jednak to nema spravnou poezii a pak LVC obvody s v CR strasne spatne shani.

Jirka

>Nakoniec zopakujem ze hradlove polia nie su vhodne na pouzitie na hranici
ich parametrov, moze sa to preklad od prekladu lisit. Na nejake rychle
preddelice, detektory pulzov zvolte radsej pevnu logiku. Dobre je si pozriet
ake max. hodiny obvod zvlada a spracovavat len pomalsie deje.