Solarni kolektory BRAMAC

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Pondělí Červenec 6 22:07:09 CEST 2009

Asi takto:
tech 160 je predrazeno tomu solaru (pro letni provoz), takze vstup do
solarniho zasobniku
nebude mit 8-12 ale 20 az 25.
Jinak je to ciste SW funkce (prestaveni ventilu), tak proc to nezkusit.
V pripade nutne potreby zchlazeni tak mohu vodu odpustit, jelikoz
mam vlastni studnu s limitem cca 1m^3, tak v pohode.
Idealne to v budoucnu takto poustet do bazenu :).

Beru to jako experiment a jsem zvedav na vysledky.

	Slavek