Dlouhá změ znaků v C

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pondělí Červenec 6 22:05:46 CEST 2009

V tradicnom modeli preklad-assebler-linker sa binarne data obvykle pripajaju az v tom poslednom "stadiu”, t.j. pri linkovani; je potrebne ich predtym previest do tvaru objectu pre dany target, pretoze linkery obvykle prosty binarny subor nepoznaju (ja sa ospravedlnujem za to killovanie slovenciny ale mne tie cudzie slova pripadaju prirodzenejsie pre tento ucel).

Ale pre mensie mnozstvo dat je pohodlnejsim riesenim ich previest do podoby cisiel ako to pan kolega Konecny pisal.

wek