LCD display - navrh menu

hwa hwa@centrum.cz
Pondělí Červenec 6 12:58:19 CEST 2009

Zdravim,
 pred par lety jsem spachal Win programek pro simulaci znakoveho LCD
displeje (LCD preview). Byl jsem pozadan jednim clenem zdejsiho fora o
doplneni moznosti ulozeni textu do souboru. Maje trochu casu provedl
jsem nejake upravy a nyni to tedy umi:

- ulozeni/nacteni textu do/z TXT souboru
- export obrazku displeje do BMP, JPG, PNG a GIF
- ulozeni obrazku displeje do schranky
- obrazek displeje lze pretahnout mysi do dokumentu (Word, Open Office, apod.)
- postnuti obrazku displeje do otevreneho dokumetu Wordu (funguje tak nejak)
- kosmeticke upravy - tou hlavni je presun nastavovacich prvku do oteviraciho
  dialogu a tlacitkova lista, okno programu lze "pripichnout" (zustava navrchu)

To je asi vse...

Jeste poznamka: program vytvari soubor INI ve stejnem adresari jako je EXE,
tj. nemel by byt nekde v Program Files, apod..

linky na stazeni:

NAS server (nefunguje vzdy)
http://kaes.eu:9010/public/lcdpreview.zip

klasika: