JTAG pro progranovani Xilinx?

Miroslav Mraz mraz@seznam.cz
Neděle Červenec 5 20:54:15 CEST 2009

Tak jsem zkoušel tenhle soft a můžu potvrdit,
že s paralelním kabelem funguje, s usb jtag od Kramara se mi to
nepovedlo rozchodit. Koukal jsem do zdrojáků a myslím, že nemá smysl
předělávat to do toho mpsse módu. Ten soft k obecnému usb kabelu
přistupuje stejně jako k paralelnímu portu - zapíše bity TCK, TDI a TMS
a pokud přijde žádost o čtení, vrátí TDO. Sice by šlo jednotlivé zápisy
buferovat, těch čtení tam asi nebude moc, ale stejně by se muselo vždy
po zápisu číst a při případné žádosti o čtení vybrat z přečtených dat
ten správný bit a vrátit ho. To za tu práci fakt nestojí. A pak ten
kabel od Kramara nechodí moc spolehlivě, nepovedlo se mi zjistit proč.
Možná nějaký bug v FT2232C.

Mrazík