Solarni kolektory BRAMAC

Jan Kral kral@fortech.cz
Neděle Červenec 5 18:38:48 CEST 2009

ME samozrejme podobne typy dotaci stvou poradne taky. Ale kdyz bude tento system se zelenym bonusem dostatecne znamy a temer kazdy si to poridi, aby vydelaval, tak to treba v brzke dobe zrusi a ostatni se pak nebudeme muset skladat :-)

Jinak co se tyka ekonomicnosti ohrevu solarne TUV, tak si myslim, ze pri 500kWh/rok/1m2 a pri porizovacce 10tis za 2 m2 pouze za panel + dalsi boiler, nejakou automatiku a energii pro cerpadlo, se to pri cenek za 1kWh v plynu cca 1Kc nemuze v dohledne dobe vratit. Navic vetsina z tohoto vykonu je v lete, kdy je spotreba TUV minimalni, takze to lze dimenzovat jen na cast potrebne energie, na vetsi cast to nema ekonomicky smysl.

S pozdravem JK