Debilni znaceni polarizace anten chapete to nekdo?

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Neděle Červenec 5 15:41:06 CEST 2009

BTW: nevim jestli to nejak souvisi s moji dyslexii, nebo ne, ale ja pri letmem
pohledu nepoznam pismeno otocene o 90° proste pokud mne neco neupozorni ze se
na to mam soustredit pripada mi uplne normalni. Takze takto oznacenou antenou
jsem se taky potrapil, ale nastesti jsem na to po case prisel.
Matly mne tam hlavne ty sipky, predpokladal jsem totiz ze kombinace pismena
(nehlede na otoceni, protoze se mi zdaly otocene shodne :-) ) plus sipky k
zemi oznacuje tu polarizaci :-(

Jakub Ladman