Doporucte kvalitni naradi - golu?

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Neděle Červenec 5 07:29:34 CEST 2009

jeste muzete zkusit zajit do nektere prodejny
http://www.wuerth.cz/data/index.php .
naradi od nich bere kamarad co ma autodilnu, a rikal ze pokud neco uz
znici, neni
problem nechat vymenit.
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of j.Krajinka@seznam.cz
Sent: Saturday, July 04, 2009 11:00 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Doporucte kvalitni naradi - golu?

Potrebuji sadu a to v kvalitnim pouzitelnem kufru, jak jsem jiz rikal,
gol mame tak 5 tzn. sestnactek nastavcu musime mit min.5 ks presto jsem
ho hledal skoro hodinu.
Ceny v CR jsou obecne dost hruza koukla jsem na Koken a sada 27 nastavcu
vetsich velikosti se da koupit pod 100$, teda ne v CR :-).

Jirka

>Jestli to ma byt fakt kvalitni tak zkuste treba
http://www.koken-tool.co.jp/catalog/en/, prodava to myslim i nekdo u
nas. Ale pripravte se na to, ze za jeden nastavec date tak petikilo :-(

Ales Prochaska

> Dnes jsem v garazi skoro hodinu hledal 16 hlavu na golu, nasledne jsme

> potrevoval povolit zakouslou Tx10, coz se zdarilo, ale nemohl jsme si
> nevsimnout, ze se TX10 trochu stocila do vrtule, zaver i kdyz mame
> nekolik gola sad, chci dalsi, tentokrate v nejakem kufriku, ktery
> vydrzi. Pozadavky 1/2 a 1/4 gola s co nejvetsim mnozstvim nastavcu, v
> provedeni u ktereho nic neurvu nebo neprotocim at za to budu rvat jak
chci.