low power x86

"Ing. K.Prokůpek" kpr@seznam.cz
Sobota Červenec 4 22:11:00 CEST 2009

Dobrý večer,
řeším teď několik úloh kde by se vzhledem k integraci hodila nejlépe
počítačová platforma x86. Bohužel jsem nucený vybírat z lowpower řešení
a je tu dost tlak i na cenu, proto se chci poradit kde hledat?

Obvykle používám Little valley od Intelu, nebo EPIA. Nicméně tak či tak
je ta spotřeba vysoká, cena Little valley je přijatelná.
Kdysi jsem experimentálně nasazoval IBM Netvista N2200 (thinklient) x86
s AMD Geode, ten vyhovoval spotřebou ale i výkonem. Bohužel už nejsou k
sehnání.

Mám představu o něčem co má alespoň 1 sériový port, spotřebu pod 8W ,
architekturu x86. Cenu rozumnou, do 3tis Kč/ks.
Googlem jsem našel desítky výrobků, avšak vždy byl problém v ceně.

KPR