AVR GCC definovanie vlastnej section

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Červenec 3 23:21:43 CEST 2009

> vytvorte novy skript:, obsahujuci:
> SECTIONS
> {
>     . = 0x90000
>     .fram: {*(.fram)}
> } INSERT AFTER .eeprom

Doplnim pana kolegu: Tymto sa mysli vytvorit subor s horeuvedenym obsahom, a pridat meno toho suboru medzi objektove subory ktore sa odvzdavaju linkeru (pravdepodobne cez volanie avr-gcc s prepinacom - hmmm nepamatam si, pan kolega Milan alebo niekto iny ma doplni - v makefile). Linker ma taku "fajn" vlastnost, ze sam sa snazi uhadnut, co ktory vstupny subor znamena; a ak sa mu nepodoba na nejaky druh objektoveho suboru, tak ho poklada za "doplnok" k linker scriptu. Ja osobne mam takyto "doplnok" ale v trocha inej podobe (znova, nie som pri tom kompe, takze mozno sa v nejakom detaile mylim):

 SECTIONS
 {
     .fram AT 0x90000: {*(.fram)}
 }