Mereni napeti , mereni proudu?

j.Krajinka@seznam.cz j.Krajinka@seznam.cz
Pátek Červenec 3 15:32:57 CEST 2009

Je tu nejak mrtvo, vsichni na prazdninach, moravaci u vody, ostravaci se vzpamatovavaji z vystoupeni velkeho vudce, ...

Dovolim si dotaz.
Mereni stridaveho proudu na bocniku ( na "Low  side"), existuje nejaka finta jak jednoduse merit , spise orientacne, proud prochazejici timto bocnikem. Vzorkovani nebo pouziti vice ci mene sofistikovanych True RMS svabu znam, jde mi o neco jednochucheho (levneho). Snad bych to ani nenazval merenim, jako spise detekci pripojene zateze s rozpoznanim priblizneho proudu  do zaterze.
Poradite, teda pokud je vubec co :-)

Dekuji

Jirka