Re: otáčkoměr v autě
aze
azehw@volny.cz
Pátek Červenec 3 13:02:58 CEST 2009
Ještě upřesním - šlo obvykle o kapacitní snímání pulzů z VN kabelu nebo
pulzů přímo z primáru cívky.
AZE
----- Original Message -----
From: "aze" <azehw@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, July 03, 2009 12:49 PM
Subject: Re: otáčkoměr v autě
Netuším, kolik dnešních aut má ke svíčkám kabely, ale toto řešení bylo
mnohokrát popsáno v AR, tipuji léta sedmdesátá-osmdesátá.
AZE
----- Original Message -----
From: "Bear John Grills" <bear.j.grills@gmail.com>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, July 03, 2009 12:39 PM
Subject: otáčkoměr v autě
Zdravím,
pracuji na jednom svem vlastnim projektu jehoz nedilnou soucasti je
otackomer v automobilu. Instalace musi byt jednoducha. Je to pro
benzinove motory ktere maji VN kabely ke svickam..
Rád bych váš názor..
Okolo VN kabelu na jedné svíčce sem omotal 20ti zavity zvonkový
drát(d=0,25mm). Podle smeru navinu a palce jsem pripojil + a - na
osciloskop. Kdyz nakopnu motor, amplituda peaků je okolo 0,2V..
Zkusím přidat závity s menším káblem.
Je poté možnost s tím budit trandík(nebo přes nějakou ochranu rovnou do
LVTTL na procik ) a dostat z toho následně log. 1 / 0? Asi ano :)
Ještě ale nemám moc jasno, jak to potom napojit, protože sem cívku
opravdu připojil jen na osciloskop, naprosto nezávisle ke kostře
automobilu.
Díky
Bear
_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
Hw-list@list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
Hw-list@list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
Další informace o konferenci Hw-list