Budic RS-485 3,3V?

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Pátek Červenec 3 08:49:49 CEST 2009

> Na obvody od Analog Devices jsem koukal jako na prvni, ale rikal jsem
> si, treba bude neco dostupnejsiho v CR.

Slovy klasika: "Tak Vy mate jeste pozadavek na barvu vlasu? Tak to se s
zenenim rovnou rozlucte!" :) Amtek je podle me dobra dostupnost. Budice
485  delaji Maxim, ST, Texas a urcite i dalsi, ale budete si muset
projit jejich nabidku sam. Zrejme tu vsichni delame s budici od Analogu...

> Jak je to pokud je na sbernici jak 5V budic tak 3,3V budic?

Vzdyt jsem Vam to uz psal, cituji cast:
"Vyhodnocovaci uroven diference signalu ma byt tusim 0.25V takze 5V
prijimac musi prijmout signal 3V vysilace. Obvody musi vydrzet
Common-mode input range +/- 7V (do + vydrzi zpravidla vice) takze neni
ani problem 3V prijimace a 5V budice."
Slovo "tusim" znamena, ze nevim presnou hodnotu ale radove jsem to
napsal spravne takze pro 3V3 nebo 5V je to irelevantni.

> Proc to vubec resim, navrhuji nejake cidlo a pri pouziti 5V budice potrebuji
> +5V pro budic, +3,3V pro ostatni elektorniku,1,8V pro digitalni cast
> a 2,5V pro MCU, 12V pro analogovou cast na muj vkus trochu moc napeti
> na desce 10x6cm :-)
> Pokud budic pojede na 3,3V odpadne 5V, 2,5V si dela MCU sam, tzn. vystacim
> s 3,3 a 1,8V.

No tak neni co resit, najdete si budic napajeny 3V3 s parametry, ktere
Vam budou vyhovovat a ten pouzijte.

> WS

Pavel