Webovy system TME

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Pátek Červenec 3 08:31:19 CEST 2009

Zdravim,
ohledne razeni dle ceny jsem psal na ceske zastoupeni. Bylo mi receno
neco v tom smyslu, ze to nejde protoze ruzni zakaznici maji ruzne ceny.
Nejak jsem nepochopil proc nelze v prohlizeci po ziskani konkretnich cen
pro konkretniho zakaznika ze serveru, seradit polozky podle techto cen.
Tezko rict, jestli za to muze programator nebo zakaznik (TME). Par lidi
uz tu sve zkusenosti se zakazniky popisovalo a obcas je to s nimi
opravdu tezke.

Ales Chlubny