Zjisteni ruseni

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Čtvrtek Červenec 2 14:41:41 CEST 2009

Osciloskop nepomohl ?
Velmi divne, jak bylo mereno ?
Jak typ osciloskopu (bateriovy, napajeny ze site, oddelovaci trafo, ...).
Mereni osciloskopem v prumyslu byva vetsinou velmi invazivni, jelikoz
je jeho GND spojena s PE.

Tak to jsem taky jednou meril, a kdyz byl pripojen osciloskop, tak bylo vse
OK,
po odpojeni byl veky problem (prevodnik nohodne ukazoval uplne nesmysly).
Problem byl "prosakuji" zdroj.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti