Webovy system TME

admin.mtech admin.mtech@gmail.com
Čtvrtek Červenec 2 13:21:01 CEST 2009

Som myslel ze som sam, koho ten system neskutocne vytaca.....

Inak v podmienkach objednavania este nedavno bolo (mozno este je), ze
vytvorenu objednavku musite este emailom potvrdit!
Som sa ja nacakal na suciastky...... az vysmiaty poliak mi do telefenu
povedal, ze sak som si objednavku emailom nepotvrdil.
A najlepsie je, ze dovtedy mi chodili zasielky aj bez toho stupidneho
potvrdenia.
Az raz.....

No uz som im to pisal, telefonoval, dokonca aj slovenskemu
zastupcovi...... nic nepomohlo.
Teda vysledok je dorobenme akesi "PARKOVANIE" poloziek.

Napriek tomu, som rezignoval. Objednavky posielam ZASADNE emailom priamo
na export, a to s bcc: na slovenskeho zastupcu.
Aj ked sa mi Anezka stazovala, ze moje objednavky musi pracne prepisovat
cez ten ich system, aby sa vobec vybavili :-) - to je sila!

Nezaujima ma to, nech spravia riadny web a potom ho budem pouzivat. Inak
odmietam.

btw. ako velkoodberatelia mame suprove ceny.
Ale tomu zodpovedaju aj minimalne odbery.
Skusili ste si (ak ste v podobnej situacii) objednat podlimitne mnozstvo
cez web? (vtedy akceptujem aj vyssiu cenu)...
- jednoducho to NEJDE!

No, bol to PAN programator.....

-mt-