Rychlovarna konvice

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Čtvrtek Červenec 2 10:15:01 CEST 2009

A opravdu ten varic nema podstatne horsi ucinnost? Preci jen v te
rychlovarce se na teplo do vody premeni skoro vsechna dodana energie, nemusi
se ohrivat skoro nic navic (u nerezove je to asi trosku horsi).
My mame 3 roky nerezovou ETA a zcela OK, pouzivana dost intenzivne. Nema
spiralu ale ploche dno, coz nevim, jestli je z hlediska ucinnosti dobre ale
na udrzbu skvele. Stala teda neco kolem litru...

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Thursday, July 02, 2009 10:07 AM
To: HW-news
Subject: Re: Rychlovarna konvice

http://indukcnivaric.cz/ - má 2 kW, jako rychlovarka
a k tomu např.
http://www.noto.cz/kuchyn/kuchynske-nadobi/hrnce-kastroly-rendliky/smaltovan
e-nadobi/hrnec-smalt-cibule-prumer-16-cm-orion.html
nejlépe zajít do domácích potřeb a hledat nejlehčí smaltovaný hrnec
požadované velikosti (lehčí = vaří rychleji a je levnější).

Ale osobně mám tento vařič a zároveň používám 10 let starou konvici:-)

PH

From: "RV" <vicek.radek@cpost.cz>
Diky to je skvely napad. Mate nejaky tip na neco funkcniho?