Obalovanie elektroniky "igelitom"

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Čtvrtek Červenec 2 07:59:03 CEST 2009

Z hlediska bezpečnosti by ten plast měl býti nehořlavý nebo samozhášivý.
Co to znamená je taková normovaná otázka. Samozhášivý kondezátor (nějaký
odrušovací) jsem viděl hořet minutu 22 sekund, než sám zhasl. Ono hoří
téměř vše, záleží na podmínkách.
Smrštoání z hlediska (požární) bezpečnosti  nevadí.
číslo normy vám bohužel neřeknu.

ced