OT: Dotaz na uživatele Firefoxu

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Středa Červenec 1 16:38:57 CEST 2009

Zdravím,
  tak jsem dnes zkompiloval nový FF 3.5 "Shiretoko" a vida, chyba se
zapomínáním pozice scrollu při použití Cache-Control, nahlášená v roce
2003, byla konečně odstraněna! Již není třeba specializovaný addon
"Restore Scroll Position", který se tímto stává obsoletním a do 3.5 již
nejde nainstalovat (není ho ovšem už třeba :-) ).
  Kromě toho je nový FF opravdu výrazně rychlejší, zprávy nelhaly, zejména
stránky bohaté na javascript jsou mnohem dynamičtější a plynulejší. Acid3
test dělá 93/100, zobrazení je skoro přesné, jen čtverec, co má být modrý,
je šedý. Bohužel jsem neměřil přesně memory footprint u FF3.0, ale nyní,
po cca půlhodinovém používání a testování, dělá u 3.5 470 MiB na 64bitovém
Linuxu, což považuji za přiměřené.
  Takže závěr: Všem uživatelům FF doporučuji upgrade, myslím, že nebudou
litovat.
  S pozdravem Pavel Troller