[OT] Datove schranky

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Středa Červenec 1 15:25:05 CEST 2009

PT> Po jake lopate?

PT> Tady vidim jenom, ze je certifikat pristupny nezabezpecenym protokolem
PT> HTTP (mimochodem, je to _korenova_ CA, pro rypaly), takze nemuzu vedet,
PT> jestli mi pri jeho stahovani nekdo nepodvrhne jiny certifikat.

PT> TO TADY CELOU DOBU KRITIZUJI!!!

a) zajděte si na poštu a nahrajte si root certifikát Post Signum
b) nebo si stáhněte kontrolní součty z mvcr.cz a zkontrolujte stažené
   ručně

Použití SSL jen omezí možnost podvrhnout certikát během stahování, ale
nijak neomezí podvrhnout certifikát na straně serveru. A může mít
klidně certikát podpsaný všema CA co je máte v prohlížeči.

Tomáš