[OT] Datove schranky

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Středa Červenec 1 15:09:47 CEST 2009

Máte možnost si zkontrolovat kontrolní součet certifikátu. Ty jsou
vždy uvedeny ke každému root certifikátu.

Uznávám že samotný fakt že si kontrolní součet stahuji ze stejného
serveru usnadňuje podvržení falešného certifikátu. Záleží jen na
Vás, kolik péče budete věnovat ověření pravosti. Root certifikát je
z principu vždy podepsán sám sebou (neuvažuji zde cross-signing).

Samotný fakt že je certifikát předinstalován neříká o jeho
důvěryhodnosti vůbec nic závazného.

Tomáš