[OT] Datove schranky

Stanislav Šmejkal smejkal@smejkal.com
Středa Červenec 1 12:15:14 CEST 2009

Michal HW napsal(a):
> Zdravim, uz mate vyzkousenou datovou schranku?

Dneska jsem si o ni chtel pozadat na poste - false.
Pak jsem podal zadost na mvcr.cz. Byt zadosti bylo vice, zatim se vratilo
potvrzeni doruceni podani pouze jednou. S postou chci skoncit. Buzerace s
prukazkama prijemce bylo jiz dost a veskerou pisemnou postu od statu hodlam
odmitat s odkazem na datovou schranku. Myslim, ze mam na par mesicu od statu
pokoj :-).

> Zatim se do toho moc nechci hrnout, protoze statni zakazky to je vetsinou
> cerna dira do rozpoctu. A podobne je to i s kvalitou...

Uvidime.

Standa