Google šílí

Jan Galuszka konference@ei.cz
Sobota Leden 31 16:14:50 CET 2009

To jsi me uklidnil, me to ukazalo kdyz jsem z googlu nasel odkaz na svoji
stranku.

Takze i velikan muze mit chybicku

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

-----Původní zpráva-----
Od: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] za
uživatele Pavel Troller
Odesláno: 31. ledna 2009 16:05
Komu: hw-list@list.hw.cz
Předmět: OT: Google šílí

Zdravím,
  nevím, jak dlouho to bude, ale zkuste si něco najít googlem. Zdá se, že má
problém - ať hledám co hledám, u každé stránky tvrdí, že "může ohrozit váš
počítač". A to prosím řekne i sám o sobě (tj. hledáte-li heslo google :-) ).
  Řekl bych, že soudruzi udělali někde asi chybu :-).
  Nebo že by se celým internetem bleskově rozšířil nějaký webworm ? Já to
tu bohužel na Linuxu nějak nepoznám, stránky (když ručně opíšu URL do lišty)
se mi zobrazují normálně :-).
  S pozdravem Pavel Troller