Radio VKV do kuchyne - SANGEAN

peter tesar peter.tesar@centrum.sk
Pátek Leden 30 11:26:04 CET 2009

Ten nie, ale mam asi 3 roky radio http://www.elix.cz/?q=pr-d2 , teda som
ho kupoval mame do kuchyne.
Od zaciatku som s nim mal problem, jeho zvuk bol taky akoby prazdny,
tazko sa to vysvetluje, ale ked to zapnem, mam z toho taky divny pocit.
Tomu zvuku nieco chyba, asi najma stredy. Obsahuje to relativne slusny
reprak a predsa zvuk je subjektivne horsi ako zvuk radiobudika
zapojeneho na externu malu reprobednicku (vlastna uprava).
Tak som ho reklamoval, aj mi to uznali, vymenili cely prijimac, ale moc
to nepomohlo.
Neviem, inak je to fajn kuchynske radio, aj dizajnovo, aj prijmovo, len
ten zvuk. Od radia za 2500 Sk clovek caka viac ako od radiobudika za 150
Sk z trhu.
Peter Tesar.