nabíjení přehrávače MP3

Ing. Karel Matějíček matejicek@iol.cz
Čtvrtek Leden 29 18:38:38 CET 2009

Mám tady úplně nový přehrávač MP3 (4) z Plusu (není na něm ani na krabici žádný typ), u kterého nefunguje nabíjení (z USB).
Bohužel nemáme paragon a tak přemýšlím, co s ním. Je mně líto ho vyhodit a tak chci nějak jednoduše vyřešit nabíjení,
aby alespoň nějakou dobu sloužil. Konektory má pouze sluchátkový a USB. Co když propojím 5V z USB přes nějaký odpor
přímo na akumulátor. Skutečně to nevydrží? V jednom příspěvku v konferenci se psalo, že LiXX akumulátor se zničí okamžitě
při překročení napětí 4,2V. Dát tam alespoň nějakou zenerku? Nic moc se tam ale nevejde. Také nedokážu odhadnout
nabíjecí prod. Na baterii je ALP302030 a HY81011010. Podle toho jsem nic nenašel. Rozměry jsou přibližně 20x31x3,2.
Řešil jste někdo podobný problém?