Re: Intel D201GLY2

frantisek koci kocifrantisek@seznam.cz
Čtvrtek Leden 29 13:16:20 CET 2009

Podle příznaků, pokud  vyloučíme paměť a napájení. Ještě to může být špatně odinstalovaný ovladač( ale to už se podobá viru), navíc jak píšete, systém padá pouze při prohlížení stránek, takže aktivujete nějakou SW komponentu.
A mohu se zeptat zda jste systém již přeinstaloval?
F.K.

<Proc myslite, ze je to virem?

<Pouzivam NOD, zkusil jsem Spybot-S&D a Ad-aware. Nasli jen par cookies...

<Zdenek