OT Predpiatocne energeticke zamyslenie

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Čtvrtek Leden 29 12:35:39 CET 2009

Obama slibuje velke investice do infastruktury. Zatim jsem nenasel detailni clanecek ne to tema, ale chce posilit rozvodnou sit a investovat do obnovitelnych zdroju. Jsem zvedav kam to dotahnou. Maji dobre podminky: slunecny jih s poustemi, vetrne kopce, nejake reky... (Snad s tim nenadelaji vice skody nez uzitku.) Ale chybi jim rozvodna sit.

Michal

PS: Zajimave je ze na nejake rece sbourali prehrady kvuli ochrane prirody.

  ----- Original Message -----
  From: om1ct
  To: hw-list@list.hw.cz
  Sent: Thursday, January 29, 2009 11:58 AM
  Subject: RE: OT Predpiatocne energeticke zamyslenie

  Citát Jan Waclawek <konfera@efton.sk>:
  > Inak su to pekne stranky, z ktorych vyplyva napr. ze Gabcikovo ide
  > priemerne na 30% spickoveho vykonu, takze mame aj pomerne velku
  > rezervu na vyrovnavanie, keby sa nejaky trulo rozhodol tie vrtule u
  > nas vo velkom stavat.
  Jano, stale ide len a len o peniaze...a je jedno ci bude X alebo Y
  percent uzitku, alebo nejaka rezerva... Ak nejaka skupina ziska dobru
  dotaciu z fondov tak to pretlacia...(a to plati nielen pre velke
  f.skupiny, ale aj pre drobne spolky typu obcianskych zdruzeni  napr.
  sab.sk). Ono z tych prispevkov sa
  da v celku slusne zit.
  i.

  --