OT: Certifikaty v Thunderbirdu

Stanislav Šmejkal smejkal@smejkal.com
Čtvrtek Leden 29 10:24:47 CET 2009

RV napsal(a):
> Zdravim,
>
> konecne jsem si nechal vystavit certifikat pro podepisovani mailu, ale
> narazil jsem na nejakej bug v Thunderbirdu. Svuj certifikat mam
> importovany, ale stale mi pise T, ze je neduveryhodny. Kdyz zkousim
> importovat CA PostSignum do seznamu CA tak mi pise, ze tam uz je ale
> videt neni. Navic kdyz zkousim ty certifikaty co tam jsou smazat tak se
> smazou, ale po novem otevreni tam zase jsou.
>
> Nevite nekdo co s tim?

Zdravim,

zkusil bych se mrknout, jestli neniv ostatnich certifikatech, tam jsou
certifikaty partneru, ale ne CA. Pak mrknout, jestli jsou tam oba CA
certifikaty, jak Postsignum Qualified CA, tak Postfignum Root CA. Ja mam v
zalozce Certifikacni autority toto:

Postsignum Qualified CA
sériové číslo 1C
platnost 7.4.2005-7.4.2020

Postfignum Root CA
sériové číslo 01
platnost 6.4.2005-6.4.2030

Ten vas certifikat ma stejne CA.
A pokud ani to nepomuze - mrknete na detaily certifikatu - tam nekde bude
problem v hierarchii.

Standa

P.S. Tise doufam, ze to zamestnanecke certifikaty nemaji jinak, ale z principu
asi ne.