Re: Fólie pro čelní panel

pyrin@volny.cz pyrin@volny.cz
Středa Leden 28 17:47:45 CET 2009

Gerber Edge.
Ideální do cca 64 barev a když se na to natáhne podlahovka, tak je to odelné
na hodně let.
Cena cca 10Kč za rozměr na víčko MODULBOX 4DIN moduly.
Vhodné právě i od JEDNOHO kusu.
Mají to reklamní a grafická studia.
Vypadá to i lépěji než Rathgeber, Hausermann, Diametral a další...
pyrin

----- Original Message -----
From: "Jan Půhoný" <konference@puhy.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, January 28, 2009 11:14 AM
Subject: Fólie pro čelní panel

Dobrý den,

má někdo vyzkoušený postup jak vytvořit "fólii" pro čelní panel přístroje?

K dispozici mám laserovou tiskárnu a nůžky :-) Potřebuji nějakou
samolepící fólii (ne průhlednou), která by se dala potisknout a nalepit
na plastovou krabičku. Důležitým faktorem je dobrá přilnavost lepící
vrstvy a dostupnost v malém množství (stačí mi jedna A4).

Díky za nápady.

--
s pozdravem Jan Půhoný

http://www.puhy.eu