Intel D201GLY2

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Leden 28 13:21:20 CET 2009

Odpráskněte jeden kanál zvukovky (vstup, výstup je moc odolný a vezmete pak
toho víc), plynule to zvedejte a zkoušejte přes nějaký ne moc velký odpor co
je po ruce, někde kolem 30V se prorazí kondík. Buďto zvukovka nepojede
vůbec, nebo jen vstup, nebo jen jeden kanál. A nikdo nic nepozná.

----- Original Message -----
From: "Zdenek" <zdej@atlas.cz>

Z Prahy sice nejsem, ale nemam to daleko. Kupoval jsem to v Alze, takze
bych tam stejne musel. Koukam, ze uz ty desky nanabizeji, takze se
obavam, ze budu 30 dni bez PC  a pak mi ji vrati, ze nic nenasli.
Memtest bezel nekolik hodin bez problemu. Je potreba aktivne prochazet
www stranky, aby to spadlo.