dokumenty ve win xp

Pavel hw@itherm.cz
Úterý Leden 27 23:41:38 CET 2009

Ted to nemuzu vyzkouset, ale neco podobneho jsem zkousel a nezabralo, lepe
receno volba (zobrazit na plose) kterou tam inzeroval microsoft tam nebyla.
jen odeslat na plochu a to udelalo zastupce.

Pavel

----- Original Message -----
From: Vladimir Nerud
To: HW-news
Sent: Tuesday, January 27, 2009 11:08 PM
Subject: Re: dokumenty ve win xp

Start>pravym mysitkem na Dokumenty a v kontext. menu zatrhnout Zobrazit na
ploše.
Vlad
Zdravim konferu se soft dotazem

nainstaloval jsem na pocitac XP a nema na plose slozku dokumenty, nejde ani
zapnout, v nastaveni obrazu, jde zapnout muj pocitac, okolni pocitace, ale
dokumenty jsou sede.
je na to nejaka finta?
diky za nakopnuti a omlouvam se za hloupy dotaz

Pavel

__________ Informace od ESET Smart Security, verze databaze 3804 (20090127)

http://www.eset.cz