Radio VKV do kuchyne

DeeJay deejay@email.cz
Úterý Leden 27 22:45:10 CET 2009

- s tim odberem mate pochopitelne pravdu, ale myslim,ze 2-3A spinany zdroj
by mohl stačit / predpokladam, ze nebudou delat diskoteku - chce to vzit
nejake radio a pomerit
- v jinem pripade proste   kupte nejakou minivezicku nebo jezevcika a
domluvte se s obchodnikem na vyzkouseni doma - kuchynske radio sem mel v
ruce jednou a bylo ku nicemu ...

DJ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jozef Racek
Sent: Tuesday, January 27, 2009 10:27 PM
To: HW-news
Subject: Re: Radio VKV do kuchyne

Sam pouzivam autoradio TESLA B2116 B a som s nim celkm spokojny ( az na
ten odber ... ) - fantasticka citlivost, celkom pouzitelna selektivita,
az na to ubiehanie stanic ;-)))
Zdroj pre ladenie varikapov v danom zapojeni uz nie je stabilizovany...
menic je zavily na teplote a stabilizator (tusim MA723 ) ma cca 1V na
stabilizaciu...(posuval som hornu hranicu, aby som sa dostal do 108 MHz)

K autoradam ma jednu vyhradu - vobec ne su robene na malu spotrebu.
Uplne bezne su v nich prasaciny typu - potebujem mensie napatie - tak
tam vrazim odporovy delic s 2W odpormi a mam zdroj nizsieho napatia...
Riesit kvoli radiu zdroj 12V/10A mi celkom nevonia.

Dodo