velkost amplitudy sinusovky z dvoch hodnot

Serych Jakub Serych@panska.cz
Úterý Leden 27 21:41:10 CET 2009

My jsme ve skole koupili unlimited licenci (ostatne pred cca rokem jsem to tu
v konfere konzultoval), takze kazdy zamestnanec i student ji muze mit na
libovolnem poctu kompu (win/mac/Linux). Pochopitelne rozjezd je sice
pomalejsi, nez by si clovek idealne predstavoval, ale na druhou stranu, kdyz
je v tuto chvili rozdana necela stovka studentskych a cca 50 kantorskych
licenci plus instalace skoro na vsem, co ve skole procesor ma a nekolik
kantoru v tom se studenty skutecne uz i intenzivne pracuje, myslim, ze to
neni za necely rok existence te licence tak spatne.
Byla to dobra volba.

Jakub Serych

P.S. Mimochodem stal jsem se beta testerem nove webMathematicy 3.0 a
Wolframove az prekvapive vstricne reaguji na me bug reporty