bitove pole, pole bitu

Petr Kubáč petrkubac@802.cz
Úterý Leden 27 19:23:43 CET 2009

> To nie je celkom tak. Klucove slovo packed ma tiez implementacne zavisle
> spravanie; a tiez nikde nie je napisane ze ako sa ma alokovat boolean bez
> packed.
>
> Ono ked sa niekto poriadne pozrie do specifikacie, tak vysvitne, ze este
> aj ten integer je implementacne zavisly (ja teraz plujem sam na seba,
> vsimnite si).

Nevim co rikaji specifikace ale pro Turbo Pascal od 5.5 do 7 a pro Borland
Pascal 7 nemelo slovo packed zadny efekt - tedy boolean byl vzdycky byte at
uz samotny, nebo v poli - pokud jsem potreboval opravdu manipulovat
jednotlive bity mel jsem na to procerury v assembleru .

U Delphi jsem tuto vlastnost nikdy nezkoumal, ale pocybuju, ze pri
rostoucich velikostech RAM si Borland komplikoval zivot dodrzovanim nejake
specifikace, ktera chce aby packed array of boolean bylo souvisle pole bytu.

Zdravi Petr Kubac