w-xp, fat32, gparted

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Úterý Leden 27 16:37:57 CET 2009

Vcera jsem zmensoval pomoci GParted NTFS partition. Delal to pres hodinu
a pak mi Visty nenajely. Musel jsem pres opravnou instalaci a po
spusteni jeste sam kontroloval disk. Pak se to rozjelo, ale trvalo to
cele 2 hodiny. To ze jsme mel pak stejne malo mista necham stranou,
nevedel jsem ze Windows 7 chce 5.5GB jen na cistou instalaci.

Dneska jsem tedy znovu zmensoval a pouzil jsem EASEUS Partition Manager
Home Edition FREE: http://www.partition-tool.com/download.htm
Zmensil jsem to na pulku a restartoval. Po bootu najel EPM, udelal za 5
minut zmeny a po restartu bylo vse hotove. Zadny problem, vse jelo hned.

Martin Hanek