bitove pole, pole bitu

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Leden 27 13:24:40 CET 2009

----- Original Message ---------------
>Dòa 27. január 2009 12:01, Jan Waclawek <konfera@efton.sk> napísal/a:

>Tak to je dobry prekladac, ked nema implementovany zakladny datovy typ
>jazyka :-P

>OK. Mna zaujimalo, ci je pascalovsky boolean bitovy, ked si ho uviedol
>v kontexte bitovych poli.

Vyzera to, ze momentalne to takto implementovane ani v jednom z tych prekladacov nie je, to je fakt.

Co sa tyka '51, Lamiers tam ma typ "bit", ktory sa preklada ako bit (s vyuzitim bitovych instrukcii '51) a Funa ma boolean priamo implementovany ako bit; bohuzial, pole/pointer nejde spravit ani z jedneho.

Lamiers, ako je vidiet z veku poslednej verzie, uz o dalsi vyvoj nema zaujem (pisal som si s nim, ak by to niekoho zaujimalo, mohol by som to rozviest, ako to je); Funa zrejme bojuje s nedostatkom prostriedkov na vyvoj (vid jeho pregooglovane stranky) takze zrejme by bol ochotny ak by mu to niekto aspon trocha zaplatil; co sa tyka Mikroelektroniky, neviem - mozno RadekCX ako aktivny pouzivatel ich Pascalu (aj ked pre PIC) by nam mohol povedat blizsie, ako to s nimi je.

wek