velkost amplitudy sinusovky z dvoch hodnot

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Leden 27 14:10:06 CET 2009

Mno, skuste najprv problem opisat ako inzinier.

Mate nejaku kontrolu nad tym, v ktorom bode (faze) sinusovky su tie vzorky? Vzorkujete synchronne s tou sinusovkou? Tych vzoriek je dohromady viac, t.j. sa vzorkuje cez viac period?

wek