velkost amplitudy sinusovky z dvoch hodnot

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Úterý Leden 27 15:01:20 CET 2009

alternativna metoda k fourierke by bola ak dokazete zabezpecit aby bol
medzi vzorkami 90 stupnovy rozdiel vo faze. Potom bude amplituda
sqrt(x1^2+x2^2).
Ak sa signal velmi nemeni staci ked odberete prvu vzorku v prvej periode
a druhu povedzme v druhej periode plus 90 stupnov (napr. vzorkovacia
frekvencia 5/16 signalovej frekvencie).
b.