OT: w-xp, fat32, gparted

zu1234 zu1234@seznam.cz
Úterý Leden 27 14:43:48 CET 2009

Zdravím vespolek.

Mám problém s notebook-em: W-XP běží nad FAT32 (jedna partition přes
celý disk!)
Každou chvíli vznikají chyby ve filesystému, následně se ztrácejí data.

Chtěl jsem zmenšit systémovou partition a následně převést na NTFS.

Použil jsem systemrescuecd, gparted. Krásně to fungovalo.

Ale následně bios nenašel bootable device!
Při pokusu o spuštění W-XP konzoly pro zotavení (pokus spustit FIXMBR)
dojde restartu systému do BIOS-u.
Opravná instalace W-XP se nepodařila - nevím proč - neměl jsem čas u
toho hodinu sedět.

Kde jsem udělal chybu?

Partition mohu obnovit ze zálohy a zkusit to znovu, ale jak?

ZU