Intel D201GLY2

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Úterý Leden 27 12:55:08 CET 2009

Na me Intel desce to bylo tak, ze v BIOS slo zakazat pristup do BIOS pres F2.
Takze kdyz jste si to zakazal v BIOS, tak jste musel prehodit jumper
na 2-3 (to vas dostalo do BIOSU, tam udelat co potrebujete a vratit na
1-2. 'Udelat co potrebujete' znamena treba i povolit F2)

BTW: mel jsem s tou deskou na zacatku problem (nedarila se mi rozjet),
blbnul jsem s pameti, rval si vlasy (obcas - vyjimecne - stratrla, po
vypnuti/zapnuti uz zas ani nepipla). Chybou tehdy byl prave ten jumper
(byl volny a neml kontakt - takze to bylo jako 'no jumper' a nechtelo
se rozjet, nahodne kontakt mel a rozjel se)
Marek