Intel D201GLY2

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Leden 27 09:17:13 CET 2009

2009/1/27 Zdenek <zdej@atlas.cz>:
> Mam 1 GB, coz je doporucene maximum (pry funguje i 2 GB). V souvislosti
> s RAM me napada, ze nelze spustit Photoshop (chybova hlaska: nedostatek
> pameti), ktery fungoval na starsim PC s 256 MB.

Nesouvisí to s velikostí swap souboru?

> Verzi 2 jsem nezkousel. To zhorsovani stavu by tedy mohlo souviset s
> novejsimi aktualizacemi verze 3.xx.

No, za zkoušku nic nedáte, kdyžtak můžete i zkusit novou instalaci
Windows (buďto přeinstalovat ty stávající nebo připojit jiný harddisk
/ nainstalovat do jiné pártišny). Případně zkusit třeba nějaký live CD
linuxu, jestli to s ním dělá taky.

> Pluginy a doplnky jsem zakazal a nemelo to zadny efekt.. Na strankach
> neni video (zadne XXX stranky). Jsou to ruzna diskusni fora a dokonce i
> IB. Po restartu a "Obnovit zobrazeni" padne vetsinou hned znovu.

To by mohla bejt i nějaká reklama ve flashi - pohud by za to moh flash plugin.

Pavel Kadečka.