Kterou CPU platformu vybrat?

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Leden 26 13:29:41 CET 2009

 26.1.2009, 13:19:46

Dotaz v konfere:

 "Dobry den. Mam jednoduchy program pro procesor XYZ ale nefunguje.
Muze mi nekdo prosim poradit. Vypis kodu prikladam"
 "Podle vypisu pouzivate periferii KLM. Tu musite ale pred pouzitim
nakonfigurovat a povolit."
 "Aha. A jak se to dela ?"
 "Konfiguraci zapisete do registru Rcf a pote ji povolite zapisem v
registru Re2."
 "Mockrat vsem dekuji za pomoc, uz to funguje"

 Toz, tak nejak. :-)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz