Digitalni rozhlas <30MHz - jak na nej.

Petr Wilhelm petr.wilhelm@gmail.com
Pondělí Leden 26 17:47:27 CET 2009

Dekuji ti Saso za tip, ale ta stavebnice je podle me "jenom" smesovac
s laditelnym oscilatorem. To hlavni se odehrava v PC. Ja ale potrebuju
standalone zarizeni, nejde ani tak moc o zvuk takze nebude potreba
dekoder AAC. Tomu DSP se ale asi nevyhnu kvuli dekodovani samotne
modulace. No a protoze o programovani DSP toho zase tak moc nevim tak
ocekavam ze se ozve nekdo, kdo uz to zkousel nebo treba ma podobny
pozadavek jako ja. Zkusim jeste napsat autorovi te stavebnice, vypada
to ze by mohl neco vedet.

Jeste jednou dik.

Petr Wilhelm