Dymo popisovaci tiskarna

Dee Jay deejay@email.cz
Pondělí Leden 26 16:39:47 CET 2009

Muzu se zeptat co jste nakonec koupili ?

My mame plotter od Mutohu a cpeme tam ty zlutý bužírky (picudky) není to nic
moc práce,ale ze tu cenu se to da.
Pak mame Brothera na pasku PTPC
- oboji uz mame snad 8 let a pomalu se poohlizim po necem novem.
Plotter totiž jede jen  ve Win98 ...

DJ ?

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jiri Polasek
Sent: Monday, January 26, 2009 3:47 PM
To: HW-news
Subject: Re: Dymo popisovaci tiskarna

Nemam, ale mel jsem to v pazourach (jmenovite RhinoPro 5000).
Funguje to pouze s popisovackami do kterych se dava kazeta D1 (RhinoPro,
ILP).
U tech stolnich co zvladaji D1-ky to nebylo tehdy prodejcem doporucovano.
Ono i DYMO v navodech se u techto popisovacek o smrstovacce ani nezminuje.
 Tiskne se na to uplne stejne jako na jejich bezne pasky.
Jen ta cena, Vam nevadi ~600-700,- za 1.5m buzirky?
Mne to tehdy malem polozilo. Poridili jsme uplne jinou masinku, ktera sice
stala vice, musi se obcas pohladit, ale spotrebni material je za hubicku.
Takze kdyz se nezadari a zmrvite treba 1m buzirky, NIC se nedeje.

JURP