strankovani Re: Kterou CPU platformu vybrat?

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pondělí Leden 26 15:35:27 CET 2009

Dne Monday 26 of January 2009 13:48:01 Jan Waclawek napsal(a):

> Jaaaaj, no ale tak to mate zle namapovane v hardware... Ma to byt takto
> nejako: 15x32kB + 32kB...
>
> wek

Jednou jsem si taky takhle hrál, nebylo jasné jak to nakonec dopadne, tak
stránkovací logika a přepínací registry byly v CPLD, nakonec ani software
nenarostl do velikosti, kdy to mělo začít být potřeba, protože zadavatel si
odvezl prototyp na zkoušku aby jej už nikdy nevrátil a poptávané množství
neobjednal.
To je život.

Ale práce s tím byla docela pohodlná, ale nikdy jsem se nesnažil přemlouvat
kompilátor aby to stránkování řešil za mne. V těch stránkách měla být akorát
data. Konkrétně obrovitá tabulka. Takže žádaný řádek tabulky by se snadno
přepočítal na stránku a offset.

Jinak mohu na podobné věci cpld doporučit, je to obrovská svoboda nechat si
část problému na později.

Jakub Ladman